Zpráva z konference Muzeum pro návštěvníky IV: Virtuální komunikace (nejen) v době koronavirové

Stránky 46–55
DOI 10.37520/mmvp.2021.013
Klíčová slova Conference, Museum Education, Museum Marketing, Presentation, Pandemic
Citace BLIŽŇÁKOVÁ, Magdalena. Zpráva z konference Muzeum pro návštěvníky IV: Virtuální komunikace (nejen) v době koronavirové. Muzeum: Muzejní a vlastivědná práce. Praha: Národní muzeum, 2021, 59(2), 46–55. DOI: https://doi.org/10.37520/mmvp.2021.013. ISSN 1803-0386. Dostupné také z: https://publikace.nm.cz/periodicke-publikace/muzeum-muzejni-a-vlastivedna-prace/59-2/zprava-z-konference-muzeum-pro-navstevniky-iv-virtualni-komunikace-nejen-v-dobe-koronavirove
Muzeum: Muzejní a vlastivědná práce | 2021/59/2

The report deals with a two-day conference organized by Centre for the Presentation of Cultural Heritage of the National Museum, which focused on educational, presentation and marketing strategies of Czech and Slovak museums and galleries during the coronavirus pandemic. It briefly introduces the content of the contributions and their most important topics.

Kompletní článek

Sdílení na sociálních sítích




Rozumím